Saturday, October 1, 2022

HATKOR A MOSZKVÁN KÖNYV - KÉSZ

 

Sziasztok! Végre elkészült. A könyvbemutatót szervezzük, hamarosan megírom, hol és mikor tartjuk. 

A könyv kedves régi barátnéim és barátaim közreműködésével lett olyan szép, amilyennek elképzeltem. Illetve, amikor elképzeltem, nem tudtam, hogy konkrétan hogy fog kinézni, csak azt tudtam, hogy szép lesz... szóval értitek. A grafikus Korossy Kata (ex kalefos) készítette a borítót, Lovasi Eszter a könyvtervet és a tördelést. Bajtai Zoltán "Barangó" (ex kalefos) szerkesztette és korrektúrázta, Szecsődi István "Szecsa" intézte a nyomdai munkát, és az ő cége a Hatkor a Moszkván kiadója. 

A könyvet a kiadó hivatalos terjesztők igénybevétele nélkül adja el könyvesboltoknak. Ez azt jelenti, hogy Szecsa és én, intézzük személyesen a terjesztést. Jelezni fogom, hogy a könyvet mely boltok árusítják, de természetesen a bemutatón is megvásárolható lesz, kedvezményes áron. 





No comments:

Post a Comment