Wednesday, October 19, 2022

HATKOR A MOSZKVÁN - KÖNYVBEMUTATÓ UTÁN

 

Sziasztok! A Facebookon már felidéztük képekben és videókban a szombat estét, most ide is teszek néhányat, hogy a nem facebookozók is lássák. 

Mindenkinek köszönöm, aki eljött a könyvbemutatóra. Bíztam benne, hogy sokan, ötvenen vagy talán még többen leszünk, azt nem gondoltam, hogy kétszer annyian. Szerintem ilyen összetételben, és ekkora tömegben még soha nem voltunk együtt. Jól sikerült este volt, a visszajelzések arról szólnak, hogy mindenki baromi jól érezte magát. Sajnos a kínálásra szánt nosztalgia konyakos meggyet a táskámban felejtettem, csak este nyolckor jutott eszembe, tragédia azért nem történt, a kapatos kalefosok és nem kalefosok rövidital gyanánt fogyasztották a sör mellé.

(Ha valaki fotózta fél hat körül a teraszon gyülekezést, kérem, küldjön képet, ilyen felvételt még nem kaptam senkitől.

Sokan, egyéb elfoglaltságuk miatt nem tudtak eljönni. Akik szeretnének könyvet venni, a Google-ba beütve a könyv címét, találnak on-line vásárlási lehetőséget. Tárgyalásban vagyunk még könyvesboltokkal, így reményeim szerint egyre több helyen fogják árusítani. Ebben az évben tartunk még egy, a múlt szombatinál kisebb szabású összejövetelt - hiszen fontos és örömteli a személyes találkozás - ahová minden lemaradót szeretettel várunk, a részleteket időben közlöm.






 






No comments:

Post a Comment